czwartek, 5 sierpnia 2010

Nowe spoilery


18 komentarzy:

  1. ale ładne.......superoweeeee....

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem całkiem. ; )
    chociaż bywały lepsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Super!!!! bardzo podoba mi się sukienka... oraz czarne kozaczki... pozostałe też są genialne ale te dwie rzeczy najbardziej przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a co to spoilery???:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczniaste. Tylko ciekawe w jakiej będą cenie hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest i kilka super rzeczy i kilka które są okropne , ale blog fajny;]

    OdpowiedzUsuń
  7. fredka134
    Wszystkie śa nawet nawet...ale ta rózowa sukienka jest gitt!!

    OdpowiedzUsuń
  8. A co to są te spoilery kto mi wytłumaczy ?
    Napiszcie mi na stardoll, moje konto to: Amy76524 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnee! Najbardziej podobają mi się rurki i te czarne botki.^
    by:wiaderqo

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podobają chyba najbardziej czapki i sukienka

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się wszystkie podobają naprawde ! ..:D ale masz gust!///!ślicznee!chce takie!!>>:Psą moje?! nie?! szkoda!:( hehe nie moge się na nie napaczeć :)*ciągle tak myśle ze ktoś je pokocha np ja hehe!no nie nie moge na nie paczeć bo mnie no! a i jak ktoś chce mnie odwiedzić na stadool to prosze ola1236star -------------->zapraszam !ohh nie moge się z nimi pożegnać heh ślicznościowe!

    OdpowiedzUsuń
  12. MEGA rzeczy;) Ana168

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne ale szkoda że dla ss:(((
    bardzo lubie tenn sklep ale tam nic niema za starmonety:(( madzia120Fiolet

    OdpowiedzUsuń
  14. w jakim to sklepie? super rzeczy bardzo podoba mi się ta fioletowa sukienka i buty oraz śliczne jest białe bolerko :D to moim zdaniem jest najładniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się wszystkie rzeczy podobają ;DD karolkaa1234

    OdpowiedzUsuń