poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Nowe rzeczy HB

26 komentarzy:

  1. Fajny tyle że nie wiem czy go kupić

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te rzeczy są, a szczególnie pierwsza. ;)
    by: Wiaderqo

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nic nie kupie bo nie jestem SS

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. one są świetne ale niestety nie mam st ;( xd

    OdpowiedzUsuń
  6. podobają mi się bardzo , ale nie moge ich kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne są napewno kupie i moje hobby to też stadool hehe:)śliczne naprawde te buciki ....hm... nie wiem teraz które wybrać!...musiałaś wstawiać takie śliczne:!>>:P śliczne,śliczne i jeszcze raz są śliczne!....!

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się te buty ;)
    naszyjnik też ujdziee . !

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak! To jest to czego szukałam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne rzeczy szkoda ze tylko dla ss :(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale one są super naprawde mi sie podobają chyba sobie je kupie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne są te buty! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ale nie jestem SS!! Super blog
    !! pozdrawiam założycielkę

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne , rzeczy ; ]
    Szkoda że nie jestem SS ; /
    Chciałabym : <
    Super blog ; )
    Naprawdę Spk. <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ona są super !!

    OdpowiedzUsuń
  17. ładne buty:)

    madyia120Fiolet

    OdpowiedzUsuń
  18. naszyjnik też śliczny;* madyia120Fiolet

    OdpowiedzUsuń
  19. te rzeczy są super:*** madzia120Fiolet

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnee. karolkaa1234

    OdpowiedzUsuń
  21. wow super blogg iświetnie prowadzisz bloga zapros na stardoll Olka8302 ;)

    OdpowiedzUsuń