czwartek, 15 lipca 2010

ss za AKTYWNOŚĆ ;-)

Cześć, Mam do was proźbę .? ... Moglibyście komentować moje posty .?
Wiem, że blog jest krótko ale chciałabym żebyście dali coś od siebie...

Aby was zachęcić do komentowania, obiecuje , że wśród osób którzy są naszymi OBSERWATORAMI
i komentują wpisy wyłonie 2 osoby, które najczęściej komentowały... ;] osoby te dostaną :
-Po ss ( wiem, zbankrutuje hah ;D )
-po 2 prezenty
;-)

Pierwsze losowanie za tydzień w czwartek .! więc do roboty .!
POWODZENIA .! =*

43 komentarze:

  1. super pomysł ja się zgadzam ;] martysiamartyna - tak się nazywam na stardollu ;p pozdrowionka a i jutro dostaniesz prezent ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł masz odlotowego bloga mój nick CrazyGirl2124

    OdpowiedzUsuń
  3. bombowy pomysł a mój nick to Roberta8809

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ... Tylko, że Twój portfel trochę ucierpi ... xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Super świetny pomysł będę się starać bardzo lubię twojego bloga i cały czas go komentuje P.S.Muj nick na stardoll abcddcb

    OdpowiedzUsuń
  6. super ja sie zgłaszam a na stardoll jestem Twoja_Angelika

    OdpowiedzUsuń
  7. fredka134 (na stardollu tez)

    Bardzo fajny pomysł...
    Jestem ciekawa jak jest kiedy jestes ss?
    bo nigdy nie byłam :{

    a i zajebiaszczy blog!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog! Mój nick na stardoll'u to Monitkaz.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł.!
    i masz prze fajny blog.!!
    :**

    OdpowiedzUsuń
  10. MissKlaudia765821 lipca 2010 05:49

    Świetny blog
    odwiedzaj mnie mój nick na sd to MissKlaudia7658

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ogłosisz zwycięzców konkursu ss za AKTYWNOŚC??
    bo ja weszlam na kompoa teraz i raczej dziś już nie wejde i nie bede znała szczęśliwców xD
    jak by co to na stardoll jestem fredka134 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł ja się zgłaszam :) AgaZalewska na stardoll :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie nie panikujcie!!! Ona wybierze dwie osoby za aktywnośc i wcale zgałaszac, bo ona bierze pod uwagę wszystkich komentatorów i nick-ów podawac nie trzeba, bo raczej Kamila(autorka bloga) poczeka!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie nie panikujcie!!! Ona wybierze dwie osoby za aktywnośc i wcale nie trzeba się zgałaszac, bo ona bierze pod uwagę wszystkich komentatorów i nick-ów podawac nie trzeba, bo raczej Kamila(autorka bloga) poczeka!!! P.S. Mała poprawka komentarza wyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no o to ja maz racje rzeczywiście xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki akaczynska :) Po za tym ciekawe kidy będzie wynika???

    OdpowiedzUsuń
  17. fredka134
    Nom tez czekam i ciągle sprawdzam.
    Tez blok jest fajny ale ten 1 też był spoko nie wiadomo dlaczego kamila z niego zrezygnowała?? xD

    OdpowiedzUsuń
  18. o to ja ty jestes ss na stardollu?? albo byłaś??

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie nie jestem :) Mam 2 konta xD główne to Selenkaa123, a drugie to Selenkaaa123 ... Byłam ss jak prawie każdy przez 24 godz na trzeci/czwarty dzień. A co, coś się stało?

    OdpowiedzUsuń
  20. super nie moge sie doczekac kto wygra juchu swetny pomysl sprawdzam codziennie ale juz powinny byc ogloszone wyniki

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł ,a tak apropo czy będą inne losowania bo nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  22. a a jakby co to jestem tyrania501

    OdpowiedzUsuń
  23. Ludzie nie panikujcie!!! Ona wybierze dwie osoby za aktywnośc i wcale nie trzeba się zgałaszac, bo ona bierze pod uwagę wszystkich komentatorów i nick-ów podawac nie trzeba, bo raczej Kamila(autorka bloga) poczeka!!! A swoją drogą powinny już byc wyniki... ;(

    OdpowiedzUsuń
  24. WerCii4451

    No fajny pomysł ^.- ;]]

    PS Booski bloog ^.- ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cukierkowa_Ana27 lipca 2010 08:37

    Boski blog super:>
    na stardoll jestem Cukierkowa_Ana

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł mój nick na stardoll to matylda1223

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny masz blog

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie wymyśliłaś na stardoll nazywam się m.in. Oliwia2912

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie ; ))

    Tylko pewnie ja nie zostanę wylosowanaa ; [

    OdpowiedzUsuń
  30. superowyyyyyyyyyyyyy pomysla na serio juchu

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy pomysł.
    jak coś to jestem obserwatorką nazywam się MARTAK1998 ale jestem pod nazwą Martak2 bo to moja nazwa na Stardoll.com
    PS. super blog. xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobry pomysł moja Lalka nazywa się misiaczek9123 :) Fajna jesteś :) Wiem że nie dostanę nigdy superstar za zamówić nie mogę bo mam nie odpowiednią sieć żeby zamówić superstar

    OdpowiedzUsuń
  33. ok to ja się zgłaszam ;***

    OdpowiedzUsuń
  34. mój login to ..xXxOLCIAxXx.. lub I.loveyou.baby aha i mam też swój blog
    http://olciaczek-sprawdzonekodynastardoll.blogspot.com/ ZAPRASZAM chciałabym również razem z tobą prowadzić twój BLOOG pisz mi na STARDOLL czekam na wiadomość P.O.Z.D.R.A.W.I.A.M ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Extra dodałam się do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  36. superowy blok mogło by byci wiencej koduw ale super ewelina606 tak sie nazywam nara

    OdpowiedzUsuń
  37. okej ; )) Ja sie postaram bo jak tak sobie go czytam to jest całkiem niezły ; DD

    OdpowiedzUsuń
  38. bombowy pomysł a mój nick to madzia120Fiolet

    OdpowiedzUsuń