środa, 14 lipca 2010

Kilka stylizacji dla " nie ss "

27 komentarzy:

  1. boskie ale ty masz gust nigdy nie mogłam do niczego dopasować tej czarnej spódnicy dzięki a mogłabyś mi podać nazwę sklepu w którym jest ta czerwona bluzka ?? martysiamartyna - pisz pliskaaa ;] pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. thx ładnie co to wyszło mi czasami to nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. CrazyGirl2124
    No poprostu sto razy boskie

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Jesteś nie zła! Niestety nie skorzystam, ale za to podziwiam szczerze! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Czadowe!Te dodatki i wogole jesteś niesamowita jednak jak się nie jest superstar tez fajnie można wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 strój jest nawet ok, ale reszta mi się nie podoba ;)))

    Twoja_Angelika

    jak skomętuje reszte wpisów to dodam sie do obserwatorów, więc jkc. skomętowałam i dodałam sie do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacje! Mam parę rzeczy które tu pokazałaś. A tak na marginesie gdzie kupiłaś tę spódnicę z trzeciej stylizacji bo nie mogę sobie przypomnieć;)Skleroza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fredka134
    Mi się podoba zestaw 1 i 3 a ten w środku taki sobie!
    Ale ten blog jest superrrr wchodze na niego juz teraz codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne.! masz świetny gust.
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. MissKlaudia765821 lipca 2010 05:51

    Dzięki przydadzą się

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne:) będzie trzeba zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie trzeba byc ss zeby super wygladac podoba mi sie bardzo bardzoooooooooooooooooooooooooooooooooooo normalnie bardzo juz mialam 1 i 3

    OdpowiedzUsuń
  13. super rzeczy i naprawdę nie trzeba być ss? t.501

    OdpowiedzUsuń
  14. 1 najładniejszy ;.) t.501

    OdpowiedzUsuń
  15. super bardzoooooooo mi sie podobaja i mam nadzieje ze zrobisz takich stylizacji wiecej
    naprawde sa super P.S.jestes SS?

    OdpowiedzUsuń
  16. mam nadzieje ze bedzie takich wiecej tak mi sie podobaja sa ssuperrrrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  17. WerCii4451
    Ciuszki są naprawde ładne ... szkoda tylko że dla ss ... ;[
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. WerCii4451

    Sory ten komentarz do tego nowego postu ^.- ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. WerCii4451
    Ej no jesteś dobraa ^.- i to naprawde nie dla ss . ? . ! WoW ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Cukierkowa_Ana27 lipca 2010 08:41

    Wow świetne:*
    Kocham ten blog i stardoll I love:)
    Na stardoll Cukierkowa_Ana

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne ; )

    Chętnie skorzystam ; *

    I jesli mozna to czekam na więcej < 3

    Fajny bloog ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. no bardzo ładne. ; )
    moja kumpela natalu1o (z którą właśnie siedzę przed kompem) mówi że się jej podoba i chciałaby tę matamorfozę.
    Napisz do niej to się dogadacie. ; )
    A poza tym
    mnie się podoba. ; d

    OdpowiedzUsuń
  24. są śliczne jestes boska .. :* fajnie by była jakbyś powiedziała w jakim sklepie to kupić te ciuchy:) madzia120Fiolet :)

    OdpowiedzUsuń